2. júna 2013

Bryndzové pagáčiky


 
Keďže nám zostala v chladničke bryndza a tak ma napadlo urobiť bryndzové pagáčiky. Pozrela som varechu na nasla som jeden recept u pani Marienky 44

Suroviny:
250g- bryndze
500g- hl. muky
250g- masla
2- žĺtky
200g- kyslej smotany
1ks- droždia
soľ
50ml- mlieka
1- žĺtok


Postup:

Droždie rozrobíme do teplého miečla a pridáme 1 kávovú lyžičku krupicového cukru. Necháme nakysnúť 15min. Medzitým preosejeme múku so soľou pridáme maslo a bryndzu. Do muky vlejeme kvások, žĺtky a smotanu. Vypracujeme cesto. Cesto necháme vykysnúť. Cesto rozvaľkáme na zhruba 0,5-1cm a vykrajujeme kolieska. Kolieska necháme postáť 15 min a dáme piecť na 180 stupňov zhruba 15min.
Ja som robila bez ničoho, s rascou aj s timiánom. Timiánové mi chutia najviac :).

Dobrú chuť
K :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára