7. októbra 2015

Banánový milkshake (India)


Každý si aspoň raz v živote urobil klasický banánový koktejl.... . Keďže mi veľmi chýba India tak som si dnes urobila banánový milkshake podľa toho ako som ho pila v Indii. 
Táto varianta je nesmierne zdravá a odporúča sa hlavne budúcim mamičkám, ktoré potrebujú veľa kalcia a ďalších dôležitých zložiek pre vývoj dieťatka. Nepýtajte sa ma čo je na tom také zdravé....

Ingrediencie:
1 banán
300ml mlieka
pár smietkou šafranu
za hrsť ma mandlí (môžte použiť aj kombináciu mandlí a vlašských orechov, alebo iba vlašské orechy)
med (,alebo cukor)

 

Postup:

Mandle zalejeme trochou mlieka a necháme postáť. Do zbytku mlieka dáme na polhodinku šafrán. 
Banán nakrájame a dáme do mixéru spolu s trochou mlieka s mandľami. Banán sa lepšie "vyšejkuje" v menšom množstve mlieka. Pridáme zbytok mlieka spolu so šafranom a "vyšejkujeme" (ak chcete použiť cukor, alebo med pridajte ho teraz spolu so zbytkom mlieka).


Ja mám veľmi rada aj banánový milkshake s kardamómom. Po pravde ten je môj jednoznačne najobľúbenejší. 

Dobrú chuť
K :)  

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Aj ja :). A tento je jeden z mojich najobľúbenejších. Áno robím si ich na viaceré spôsoby :). Tak veľmi ich mám rada.

      Odstrániť