11. októbra 2015

Mangová Bábovka s bielou Čokoládou


Ďalšie prevedenie bábovky trošku inak. A že bábovka je nudná... 
Táto ovocná bábovka je šťavnatá a voňavá po mangu. Rozhodne nepatrí medzi tie suché, ktoré treba zapiť kakaom, čajom, alebo kávou. Kľudne si ju na vrchu polejte ešte krémom z bielej čokolády, ale ja na to moc nie som. Pre mňa je bábovka najlepšia taká klasická bez krému. 
Ďenný príjem ovocia mám za sebou. Čo vy? :)

Ingrediencie:
170g masla
100g hnedého cukru
50g muscovado cukru
4 vajíčka
1 lyžička vanilkového extraktu
350g mangovej dužiny (rozmixovať na pyré) 
125ml kokosového mlieka 
300g hladkej múky
70g strúhaného kokosu
2,5 lyžičky prášku do pečiva
0,5 lyžičky sódy bikarbóny
štipka soli
50g bielej čokolády

175°C
bábovková forma


Postup:

Trúbu zapneme na 175°C s ventilátorom. Maslo si v miske spolu s obomi cukrami vyšľaháme na bielu penu. Pridáme vanilkový extrakt a jedno vajíčko, dôkladne zašľaháme. Postupne pridáme po jednom aj ďalšie vajíčka. Dôkladne zašľaháme. Pridáme mangové pyré spolu s kokosovým mlieko a zašľaháme. 
Do inej misky preosejeme sypké ingrediencie. Sypké ingrediencie postupne pridáme k cestu. Ja vždy miešam najskôr lyžicou až potom robotom (vyhnete sa tak zabieleniu kuchyne :) ). Na zaver zamiešame do cesta bielu čokoládu (stačí lyžicou). Bábovkovú formu vytrieme maslom a vysypeme múkou. Cesto nalejeme do pripravenej bábovkovej formy a dáme piecť zhruba na hodinu.  

Dobrú chuť
K :)

Inšpirácia: Martha Stewart, Jablková bábovka

1 komentár: