13. septembra 2016

Nutellová desiata



Toto je podľa mňa skvelý recept na veľmi rýchlu, možno aj zdravú desiatu pre dieťa (manžela, mňa,....) do školy. Teda pre všetkých, ktorý majú radi Nutellu :). Ja síce nepatrím k miliónom ľudí vyznavačov Nutelly, ale raz za čas ju moja lyžica tiež neodmietne, veď je v nej kakao :). Tento recept je vlastne pokazený recept na niečo úplne iné. A som nakoniec veľmi rada čo z toho vyšlo. Samozrejme Cookies nie sú chrumkavé :)  


Ingrediencie:

100g masla
3 kopcové lyžice medu
30g kakaa
125ml mlieka
štipka soli
280g Nutelly
180g vločiek
300g kokosu
2 vajíčka


Postup:

Trúbu zapneme na 175 °C, plech vystelieme papierom na pečenie. 
Maslo spolu s mliekom a kakaom dáme do kastróla a zahrievame kým sa maslo nerozpustí, všetko pekne zamiešame aby sa nám to pekne spojilo. Do väčšej nádobky dáme Nutellu spolu s medom. Horúce maslo s mliekom prelejeme cez Nutellu s medom a miešame kým sa všetko rozpustí a pekne spojí. Do tejto masy postupne zamiešame kokos a vločky. Na záver do cesta rozklepneme 2 vajíčka a poriadne zapracujeme. Z cesta urobíme zhruba 12 guľôčok, tie poukladáme na plech a pohárom, alebo dlaňou trochu roztlačíme. Cookies pečieme zhruba 10-15 minút. 

Dobrú chuť
K :)  



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára